Oefentocht 2 - Reisverslag uit Borne, Nederland van Eric Sommer - WaarBenJij.nu Oefentocht 2 - Reisverslag uit Borne, Nederland van Eric Sommer - WaarBenJij.nu

Oefentocht 2

Blijf op de hoogte en volg Eric

28 Maart 2019 | Nederland, Borne

Tijdens de tweede oefentocht waren de weergoden ons beter gezind. We hebben het de hele dag droog gehouden en met een temperatuur van zo'n 12 graden was het heerlijk fietsweer.
De fietstocht ging dit keer over een afstand van ongeveer 95 km door het Noord-Twentse gebied met een uitstapje over de "Duitse Hooidijk".
Vervolgens de Nederlandse Hooidijk, de heuveltjes bij Vasse, Nutter en Ootmarsum en via Weerselo, Deurningen, Oldenzaal en het vliegveld Twente richting Hengelo.
Niets geen problemen onderweg, de benen voelden goed en ook de dagen er na geen centje pijn.
Ook deze oefentocht weer afgesloten met een tripel Karmeliet.
Nog 3,5 week en dan mogen we "los".
De eerste drie overnachtingen zijn geboekt, daarna kijken we van dag tot dag waar we zullen overnachten.