22 april 2019 - Reisverslag uit Kleef, Duitsland van Eric Sommer - WaarBenJij.nu 22 april 2019 - Reisverslag uit Kleef, Duitsland van Eric Sommer - WaarBenJij.nu

22 april 2019

Blijf op de hoogte en volg Eric

22 April 2019 | Duitsland, Kleef

Vanmorgen de wekker om 07.45 uur gezet.
Met Willem Jan afgesproken dat ik tegen 09.00 uur bij hem in Hengelo zou zijn.
Tijd genoeg om samen met Henriëtte te ontbijten.
Tegen 08.30 uur richting Hengelo vertrokken. Henriëtte fietste met mij mee tot het huis van Willem Jan. Onderweg kwam een groep van de Neo wielerclub ons achterop. Zij waren onderweg naar een toertocht van RTC Hengelo.
De weersomstandigheden waren prima, een zonnetje en de eind in de rug.
Dat veranderde overigens rond 12.00 uur, vanaf dat moment hadden er de eind regelmatig schuin voor.
Al met al waren we een uur vroeger dan gepland in Kleve. Daarom om 15.00 uur maar een terrasje gepakt in het centrum van Kleve. Bleek achteraf slechts 200 meter van de geboekte B&B te liggen.
Daar werden we allervriendelijkst ontvangen door Pieter en Meta, de eigenaren van de B&B. Met name Pieter kon boeiend vertellen hoe ze de B&B hadden gekocht. De ligging is dan ook prachtig, aan de rand van zowel het centrum als van het park met uitzicht over het water.
Alles bij elkaar een prima eerste dag.

• 22 April 2019 - 18:33

Ans:

Fijne reis gewenst geniet van alles. Blijf je volgen groetjes van ons.

• 23 April 2019 - 05:31

Herriette Diepenmaat:

Goeie reis gewenst. Geniet ervan samen. Ik ga je boeiende verslagen weer volgen. Groetjes.