Dag voor vertrek - Reisverslag uit Borne, Nederland van Eric Sommer - WaarBenJij.nu Dag voor vertrek - Reisverslag uit Borne, Nederland van Eric Sommer - WaarBenJij.nu

Dag voor vertrek

Blijf op de hoogte en volg Eric

21 April 2019 | Nederland, Borne

De fiets heeft inmiddels een grondige onderhoudsbeurt gehad bij de sponsor van onze NEO Wielerclub, rijwielhandel Maurice Sloot in Delden. Tandwielen, ketting, cassette en remblokken zijn vervangen. Aan het rollend materiaal zal het niet liggen.
Vrijdag heb ik de checklist nagelopen en alles wat ik mee wil nemen in de meest optimale samenstelling ingepakt in de fietstassen. Alles bij elkaar ongeveer 15 kg aan bagage. Dat is beduidend minder dan mijn vorige fietstrip naar Santiago. Komt natuurlijk voornamelijk omdat ik nu geen tent met toebehoren meeneem.
Gisteravond en vanmorgen zijn de kinderen en kleinkinderen langs geweest om mijn een goede reis te wensen.
Al met al ben ik er klaar voor. Morgen, de dag van vertrek, wordt het weer een zonnige dag en ook voor de komende dagen zijn de weersverwachtingen goed.

• 21 April 2019 - 14:13

Remco:

Heel veel succes, maar ook vooral veel (fiets)plezier Eric!
    Geniet ervan :-)

• 21 April 2019 - 16:47

Nico:

Eric, veel succes, geniet ervan. Voorlopig heb je geweldig weer.

• 21 April 2019 - 19:11

Jurgen:

Eric, heel veel succes en geniet ervan, ga je volgen
    Ps de komende 5 weken zijn er ook kruisjes
    Op de woensdag te verdienen

• 22 April 2019 - 09:26

Margo:

Ik wens je een prachtige reis!