Dag voor vertrek - Reisverslag uit Borne, Nederland van Eric Sommer - WaarBenJij.nu Dag voor vertrek - Reisverslag uit Borne, Nederland van Eric Sommer - WaarBenJij.nu

Dag voor vertrek

Blijf op de hoogte en volg Eric

21 April 2019 | Nederland, Borne

De fiets heeft inmiddels een grondige onderhoudsbeurt gehad bij de sponsor van onze NEO Wielerclub, rijwielhandel Maurice Sloot in Delden. Tandwielen, ketting, cassette en remblokken zijn vervangen. Aan het rollend materiaal zal het niet liggen.
Vrijdag heb ik de checklist nagelopen en alles wat ik mee wil nemen in de meest optimale samenstelling ingepakt in de fietstassen. Alles bij elkaar ongeveer 15 kg aan bagage. Dat is beduidend minder dan mijn vorige fietstrip naar Santiago. Komt natuurlijk voornamelijk omdat ik nu geen tent met toebehoren meeneem.
Gisteravond en vanmorgen zijn de kinderen en kleinkinderen langs geweest om mijn een goede reis te wensen.
Al met al ben ik er klaar voor. Morgen, de dag van vertrek, wordt het weer een zonnige dag en ook voor de komende dagen zijn de weersverwachtingen goed.

  • 21 April 2019 - 14:13

    Remco:

    Heel veel succes, maar ook vooral veel (fiets)plezier Eric!
    Geniet ervan :-)

  • 21 April 2019 - 16:47

    Nico:

    Eric, veel succes, geniet ervan. Voorlopig heb je geweldig weer.

  • 21 April 2019 - 19:11

    Jurgen:

    Eric, heel veel succes en geniet ervan, ga je volgen
    Ps de komende 5 weken zijn er ook kruisjes
    Op de woensdag te verdienen

  • 22 April 2019 - 09:26

    Margo:

    Ik wens je een prachtige reis!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Borne

Fietstocht naar Santiago de Compostella

Fietstocht naar Santiago de Compostella

Recente Reisverslagen:

22 Mei 2019

22 mei

21 Mei 2019

21 mei

20 Mei 2019

20 mei

19 Mei 2019

19 mei

18 Mei 2019

18 mei
Eric

Actief sinds 11 Maart 2019
Verslag gelezen: 189
Totaal aantal bezoekers 5741

Voorgaande reizen:

22 April 2019 - 25 Mei 2019

Fietstocht naar Santiago de Compostella

Landen bezocht: